Helger & Wien

Publicerat klockan: 20:53:57 den 2012-04-22


Jag har hunnit med en hel del i helgen. Tränat två gånger, besökt Blodcentralen, varit på golfranchen, minigolfat, sett The Hunger Games, shoppat på IKEA, sett When in Rome, umgåtts med duden + syster, träffat Ellen...

Tack och lov kändes denna helgen lite längre än föregående, som försvann i ett nafs. Jag kanske inte känner mig så utvilad i nuläget, men jag har haft en fin helg.

Nästa helg (det var ett väldans tjat om helg!) åker Ellen och jag till Wien. Minisemester. Wunderbaum! High heels, löparskor, ballerinas, stövlar... Älskar det faktum att jag i efterhand fick reda på att mormor och morfar tyckte hemskt mycket om denna stad och besökte den flertalet gånger (det kan ju lätt bli så om man reser i tjänsten). Även om de inte finns längre, så känns det som att de ändå är här och nära, när man fattar ett beslut som de hade rådiggat. Somehow, it feels like it brings me closer to them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0