Vad gjorde jag idag?

Publicerat klockan: 10:53:29 den 2011-05-09





Tvättade håret igår och lät det självtorka. Plattade det imorse och vek topparna lite lätt. Fluffig 70-tals frippa - yes!

Igår var en ledig dag. Hämta energi, läsa, The September Issue, liten promenix, snacka med papi, säng relativt tidigt... Skulle gärna jobbat idag, gillar att kickstarta veckorna med jobb. Men det är inte jag som bestämmer. Blir en grym ledig måndag i alla fall. Sophie och Alberto har the day off, så vi tänker massa mat, chill, parkhäng och actionfilmer.

Även om jag stundtals vill dö för att jag blir tvungen att lämna vardagen här i London och alla fina rackare som finns i den, så börjar jag känna mig mer settled med flytten. Everything happens for a reason...


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej,



Eftersom du är en svensk i London måste vi passa på att säga att vi äntligen är igång med Londonsvenskar.com igen.



Vi kommer utveckla sidan till en webbtidning samt bloggportal där vi uppdaterar med aktuella artiklar, guider och håller koll på allt som har med London att göra.



Vi försöker uppmärksamma sidan så mycket som möjligt nu i nystarten så om du skulle vilja tipsa dina läsare om sidan så har vi en tävling bland de 100 londonsvenska bloggar vi har hittat.



Det bästa inlägget vinner en helg på Soho Hotel I London.

Länka till oss och släng iväg ett litet mail så vi vet att det är uppe.

Annars skulle bara en liten presenation med länk uppskattas för att kicka igång.



Relesefest kommer äga rum i höst och därefter kommer vi ha kontinuerliga events varje månad.



Ha en toppen sommar och signa gärna upp på sidan!



Mvh Charlotte Londonsvenskar teamet.

2011-05-09 @ 14:04:19
URL: http://www.londonsvenskar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0