Den stora utmaningen

Publicerat klockan: 21:41:40 den 2011-01-25


Livet är bra spännande. Ni vet, när det händer grejer och det pirrar i magen. Man har inte riktigt kontroll, men klarar ändå av situationer. Jag vill nästan att livet ska kännas lite som precis innan man hoppar bumgyjump. Inte för att jag har det, men jag kan tänka mig. Bara let go of allting och kasta sig in i nya spännande projekt, möta nya människor som får en att våga och växa, upptäcka platser som man inte trodde fanns, utmana sig själv på alla möjliga plan.

De två närmaste utmaningarna jag har är att klura svar på ett sms medan jag duschar och borstar tänderna (älska multi tasking!) , sedan skicka iväg svaret och vara tillräckligt relaxad för att kunna sova. Uppstigning 4am imorgon. Kanske ska se det som själva utmaningen?

Kommentarer
Postat av: Carmen

jag pruttade tre gånger medans jag kläste detta inlägg :D



oohhh o va va det för sms? reaggae killen från tunnelbanan eller :D hahahaha

2011-01-26 @ 18:11:17
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0