Bok & bad

Publicerat klockan: 12:46:31 den 2011-01-17


Helgen har verkligen slitit på mig med sjuka jobbtider, tidiga uppstingningar, sena kvällar och inte fantastiskt bra/mycket mat. Mår därför som en prinsessa efter mina 12 timmars skönhetssömn och uppvak till en ledig dag. Har käkat frulle och ska nu ta ett varmt, långt bad med Twilight. Trodde aldrig jag skulle läsa dem böckerna, men när Carmen skulle flytta prackade hon på mig dem. Hon har ju rätt ibland, så jag tog dem och har börjat läsa den första nu. Herregud säger jag bara, jag är fast! Borde ha tagit badbomberna också, men Vanilla-flaskan från Philosphy räcker bra. Doftar fruktansvärt gott!

Kommentarer
Postat av: Ida

ojojoj! vilken lyx! vi har ett badkar... men har aldrig badat där, känns lite ofräscht å vette sjutton om vi ens skulle ha nog varmvatten att fylla det....

2011-01-17 @ 15:07:34
URL: http://londorama.blogg.se/
Postat av: Carmen

im god

2011-01-17 @ 20:51:25
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0