London is a crazy place!

Publicerat klockan: 18:43:22 den 2010-10-03
Okej, den här helgen kan ju inte uttryckas med något annat ord än störd! Faktiskt i både positiv och negativ bemärkelse, mer vill jag inte säga, då blir det för privat. Min blogg är personlig, inte privat. Skillnad där.

Jo tjena att jag inte följde med ut och festade! Med lite alkohol i blodet är det inte alls så svårt att ändra sig. Vi började kalaset i en superfin villa i Queens Park, tog taxi in till klubben Mahiki. Spenderade inte ett enda pund under hela kvällen och då hade ändå grabsen gått all in vad gäller VIP. Ganska sjuk värld, men kul hade jag!









När klubben stängde tog Carmen och jag en taxi hem till mig. Vaknade till världens helvete, mådde så fruktansvärt dåligt. Men efter några timmars chill, dusch och lite mat i magen åkte vi tillbaka till Queens Park där vi varit dagen innan, där killarna var. Vi tittade på massa filmer och tv-serier och käkade middag ihop. Sedan åkte Carmen och hem till henne där vi somnade framför tv:n. Käkade english breakfast och tittade på The Hills. Nu är jag hemma och undrar om helgen verkligen hänt, det känns så himla absurt alltihopa! Mycket att ta in på en gång, but I like it!

Hoppas ni har det bra där hemma! Saknar er ska ni veta! Kärlek,
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0