Sunday Style

Publicerat klockan: 21:50:09 den 2010-05-23



Nu när jag har varit hemma i Sverige lite mer än ett dygn har jag hunnit landa och slagits av att det är så jäkla grönt ute! Lite skillnad från soliga Magaluf!

Idag har jag varit ute och rullat med pappa. Ett tag spöregnade det så jäkligt så vi fick krypa fram med bilen på vägen. Det gick så sakta, hade seriöst kunnat gå lika fort som bilen rullade om jag gick brevid!

Har även grävt ett jättedjupt hål i min mosters trädgård. Vi planterade någon grön grej, det kommer bli superfint till sommaren.

Vad mer? Jo, det viktigaste med hela dagen: jag lagade middag till hela familjen - som de tyckte mycket om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0