Dagens reality check

Publicerat klockan: 01:44:41 den 2010-12-14


Idag när jag kom till jobbet sa jag till min supervisor som stod brevid mig "I love living in London. The city gives me reality checks every single day. I just got one like two seconds ago". Det må låta lusigt, men där satt jag, på huk framför mitt skåp där jag slängde in alla värdesaker. Jag tittade ner på golvet under tiden, tankarna flög bort ett par miljoner mil. När jag tittade upp igen kom jag tillbaka till verkligheten och den där välbekanta känslan som sa "Jävlar, jag bor i London!" dök upp igen.

Jag skulle gärna vara på resande fot för resten av mitt liv för att bevara den känslan för evigt. I fall in love with the city, I fall in love with people, I fall in love with places, I fall in love with food, clothes, money, laughter, everything that's new, imtimicy... platser som denna får mig att må bra.

Kommentarer
Postat av: Klättermusen

Jag visste väl att det skulle gå bra för dig! Så glad för din skull, även om jag saknar dig galet <33

2010-12-14 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0