Cirkeln bröts

Publicerat klockan: 23:07:27 den 2009-05-10

Innan härligheten drog igång!

Japp, ni läste rätt! Idag gick jag ur min slutproduktionsbubbla och gjorde något annat utöver att vara ute på teatern och åka hem och sova; jag har varit på konsert! Uh, goosebumbs all over the place! Min underbara kusin Elisabet och hennes mamma är med i en kör, och idag hade de två konserter i Konserthuset. Det var så vackert, tänk er bara, rösterna från 1000 ljuva stämmor. Maffigt värre! Utöver den sköna kören gästades salongen av  New Yorkarna Joshua Nelson (herregud vilken röst och energi säger jag bara!) och nånting King (vad hette han Barney? Jag har glömt!), Sanna Nielsen och coola Putte från Så ska det låta, så det var ett jäkla drag. Helt perfekt avslutning på veckan! Tack för underbarheten Ellie!

Kommentarer
Postat av: Ellie

hihi, skoj att du gillade det! jag har oxå glömt vad han hette! vi visste inte ens om att han skulle komma, helt plötsligt på konserten så var det bara nån där och sjöng! Man blev ganska förvånad :P

2009-05-10 @ 23:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0