Vanlig måndag?

Publicerat klockan: 16:24:03 den 2009-03-30
Hej alla underbara läsare!

Allt bra? Tummen ner för min del. Åkte hem från skolan för att jag har så förbaskat ont i huvudet och käkarna. Känner mig därför lite spyfärdig. Ska ringa min husläkare imorgon och konsultera med honom. Hjälpen jag får att bettfysiolog just nu hjäpler inte!

Skolan var fun! Två prov på en dag! Muntligt i Religionskunskap A i avsnittet etik och sekter som gick kanoners! Var lite ringrostig i början, men sen släppte det! Och ett skriftligt "litet förhör" (det verkar ju alltid så himla småttigt för lärare, medan elever alltid har en annan uppfattning. Någon som känner igen sig?) i Naturkunskap A som gick bra.

Nu är jag som sagt hemma. Ska ta ett bad med en giganstisk och väldoftande badbomb och get well så jag kan gå till skolan imorgon! Hatar att missa lektioner!



JAG IDAG:








Cardigan: mormors
Farfarslinne: Zoul
Jeans: BikBok
Skor: UGGs
Örhängen: gjorda av min granne som har den här hemsidan!

Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

SV; Vad heter tjejen då? xD Finns så många namn på din vänstra sida ^^

2009-03-31 @ 19:27:32
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0