Box

Publicerat klockan: 22:08:59 den 2009-03-19
Hej alla glada!

Vilken bra dag jag har haft! Hade studiedag idag, så jag sov ut ordentligt. Så skönt! Sedan åkte jag hem till Jenny och lunchade. Åt sushi och lät henne smaka. Inte hennes grej - hon spottade ut det! Vilken typ!

Vi pluggade några timmar. Jag blev (nästan precis) klar med mitt tal jag ska hålla på tisdag. Nationellt prov i Svenska B, you know... Känner mig så stolt! Nu när jag har (nästan) allt klart ska jag förbereda, förbereda, förbereda mig. Det här kommer gå så jäkla bra har jag bestämt mig för!

På kvällen drog jag och tränade box, även om jag hade världens träningsvärk. För att ni ska förstå kvalitén på träningen; träningsvärken kommer vara värre imorgon!
Men det var så sjukt kul! Tränaren skrek så man blev skitpeppad, jag körde i par tillsammans med en grymt schysst tjej (vi ska träna tillsammans på lördag!) och det var så himla roligt helt enkelt! Dock var det en riktigt stor och stark kille som boxade mot mig och jag höll på att flyga in i väggen. Kommer ha helt blå armar imorgon, men det är det klart värt!





Den här bilden togs förra året! Vi hade ett block som hade clown. Hjälp, vad roligt det var!

Nej, nu ska jag duscha så jag hinner få min skönhetssömn i natt, haha! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0