På restaurang 1&2

Publicerat klockan: 22:26:57 den 2009-07-09

Hallå i stugorna!

Vilken bra dag jag har haft! Till och börja med fixade jag med massa urklipp i tidningar till min "Wealth Scrapbook". Sedan var det dags att göra sig fin innan jag skulle iväg på middag med kusinen. Ingen stress att hinna heller, för gissa vem som tog hand om disken?! Jo, jag!

Jag hade bestämt mig för att knata omkring i högklackat, just eftersom att jag trodde att vi inte skulle gå så mycket - my ass! Och vad det regnade och vad vi gick! På något vis lyckades jag ha fantatiskt mysigt och underbart kul ändå med många skratt! En superkväll helt enkelt!

Först gick vi till Restaurang Drottninggatan och åt middag. Sedan blev det en liten promenix till Restaurang där vi tog efterrätt som sköljdes ner med värdens godaste cider! Ingen festis med alkohol och bubblor här inte (läs: Kopparbergs) utan den smakade verkligen äpplen och allt det där på riktigt! Inget krims krams här inte! Mmm!


På Restaurang Drottninggatan!


Min fina kusin Victor med... haha... sin minimalistiska efterrätt: en tryffel! Haha!


Och lilla jag med min efterrätt och cidern till - mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0