Göteborg

Publicerat klockan: 18:56:49 den 2009-07-19

Hej allihopa!

Hoppas ni har haft det bra medan jag varit i Göteborg. Båda mina bröder spelade i Gothia cup (världens största fotbollstunering) och fick riktigt bra placeringar. Jag är riktigt stolt över dem!

Har även hunnit med en hel del annat! Shopping, spa, massa middagar ute, hotellfrukost, Lisebergsbesök, tittat på matcher och promenerat, helt enkelt haft det superbra! Det är 5-6 gången jag är i Göteborg, så jag känner mig riktigt hemma där. Hittar som om det vore i min egna bakficka!


rsta kvällen tog Mami och jag en avstickare och åt god efterrätt på en italiensk restaurang!


Mysigt att Matilda följde med på resan, min lilla fotbollskompanjon!


Hotellfrukosten var fantastisk! Känns sådär att man inte har någon färdig hotellfrukost hemma när man vaknar...


Hotellet hade ett härligt spa med jacuzzi, gym, bastu och takterass!


Stolt storasyster!


Vaknade ganska sent idag. Fick ett ryck när jag såg en basketboll ligga på golvet, så jag gick till min grundskolas basketplan och lirade lite. Nog saknar man spelet ibland!


Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

SV; Har ingen aning, såg bara en bild på henne med halva håret kvar. I guess she wanted a new hair cut ^^



Tack för din söta komplimang om min design! :)

Jag kan hjälpa dig med din design om du vill, gör designer gratis nu i sommar, tills jag börjar skolan igen ^^

2009-07-19 @ 21:41:41
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Julian

Hello :) Ja det har varit helt underbart, men nu är semestern slut. Börjar jobba på tisdag igen! hur har du haft det då?

hehehe det är bara att komma.. Du kan skicka ett sms till mig innan så kanske jag kan boka några schyssta platser åt dig ;) kram

2009-07-19 @ 21:47:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084
Postat av: Fotograf Emma Sandström

Hej gullunge!! Tack för din fina kommentar!

Dte går bra med företaget, fotar en massa bröllop nu så jag är nööjd :D Har varit nere i Halmstad nu i tre veckor och fått öva massa på att fota, så nu tycker jag äntligen att jag tar bra bilder, haha!!



Hur är dte med dig då? Vad väntar nu efter studenten?



KRAM!

2009-07-20 @ 12:50:42
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0