Prisvärda produkter

Publicerat klockan: 18:03:38 den 2009-02-03
Hej allihopa!
Allt bra med er? Bortser man från lite ryggont så mår jag toppen!
Skola idag. Föreläsning med en tjej från LO. Om vi säger så här; jag gick inte därifrån smartare än jag kom. Svenska B och Engelska C efteråt. Vi diskuterade en bok som behandlar området kvinnor och knowledge i form av ordspråk. Riktigt intressant!





Idag satsade jag på ett snyggt hårband som jag fick i födelsedagspresent. En liten färgklick i kalla Stockholm! Fint va?!
Ikväll ska jag skriva och skicka in min projektarbetesanalys och ta hand om naglarna lite grann. Vad hittar ni på?

Moving on. Nu ska jag skriva om nåonting jag är bombsäker på att vara ensam om i bloggvärlden! Produkterna nedan är kanon, mer tänker jag inte säga. Förutom att det, hihi, (jag läser innantill) är för the private area.  De är riktigt prisvärda, luktar gott och fungerar verkligen! Helt klart värda pengarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0