Kräver mycket tid och energi

Publicerat klockan: 18:19:31 den 2009-02-05
Hej alla söta bloggläsare!



Här får ni ett hjärta
som ska förgylla er dag
för ni är så bra!

Idag har jag gestaltats i form av en mänsklig jojo. Fram och tillbaka, fram och tillbaka från skolan. Vi har repat en massa idag (tills vi går ut på teatern, för er som inte vet det) och mellan varven har jag sprungit på synundersökning, tränat, köpt lunch och pluggat. Skönt att få massa saker gjort.

Ett tips till mig själv från mig själv (ni andra kan också ta del av det!) är att ta med träningsbagen och träna direkt efter skolan. Då kan man åka hem sen och plugga, ta det lugnt eller vad man nu gör. Slipper man tänka på att tima så man hinner i tid till passet och så vidare. Lovely!




Hade på mig mitt fina Thomas Sabo halsband som jag fått i julklapp+födelsedagspressent av min morbror idag! Älskar det verkligen! Designen är lite annorlunda, fina färger och helt i min smak! Går att kombinera med vad som helst! Världens bästa tips till någon som ni vill göra lite extra glad på födelsedagen...

Just nu (och ett tag framåt) kommer jag sitta nergrävd i skolarbete. En essä i Engelska C och en karaktärsuppgift ska skrivas. Låter inte så mycket, men det är stora arbeten som faktiskt kräver mycket tid och energi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0