Inte en helt vanlig dag

Publicerat klockan: 21:43:44 den 2009-02-12



Hej allihopa!

Sorry, bloggen har strulat hela dagen, så det är därför ni för dagens inlägg så pass sent!
Första dagen på länge då jag bara har en aktivitet inbokad för dagen, blir den dagen då jag är hemifrån längst! Lustigt, det där.

Inte en helt vanlig dag i skolan:
1) Alva och jag spelade badminton i uppehållsrummet. (Bollen hade av någon konstig anledning en tendens att träffa Johannes hela tiden när jag servade.)

2) På röstlektionen såg vi på Farenelli, en film om en kastratsångare på 1800-talet. Vi skramlade ihop lite 20-lappar och gick och handlade kakor, godis och läsk. Väldigt bindande diet. Precis när vi satt igång filmen...

3)... så går brandlarmet. Bara att gå ut på skolgården och frysa arslet av sig. Men, vi hade kakburkarna och varandra, så det gjorde inte så mycket.



Nu ska jag gå och handla något sött (jag är så jäkla sötsugen just nu!) och sedan kanske se ett avsnitt av The Hills. Jag känner mig som en riktig Svensson idag. Skönt med det som omväxling.

Imorgon är det skola, fika med Matilda och jobb som gäller. Take care!

Matilda och jag på äventyr i Paris i somras!


Kommentarer
Postat av: matilda

åh det var underbart att träffa dej <3<3<3<3

2009-02-13 @ 16:24:18
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0