Shopping i Västermalmsgallerian

Publicerat klockan: 17:29:02 den 2009-04-28

Jag vet inte vad det är med mig. Tre nätter utan sömn har gjort att jag har gått omkring som en zombie hela dagen, ja, plus igår då. Jag är så trött! Igår när jag kom hem slocknade jag på sängen och idag försökte jag läsa lite, men det slutade bara att jag sov bort hela eftermiddagen, tack och lov i solen!

SKa försöka så mycket som möjligt nu så jag kan lägga mig tidigt ikväll, tror minsann jag behöver sova lite till så trött som jag är!

Redovisade för övrigt i Arbetsmiljö och säkerhet idag, gick fint. Gick sedan och spanade runt lite i Västermalmsgallerian. Hittade två underbara diadem och två magasin som jag tänkte sluka ikväll. Tänkte nämligen ta ett härligt bad med badbomber ikväll, det förtjänar jag!


"Animal-prints is really hot" sa kassörskan. Vet inte varför hon pratade engelska, men kul!


Hello! och Amerikanska Vouge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0