Kvällens happening

Publicerat klockan: 19:56:06 den 2008-09-08

Världens bästa Daddy köpte i helgen hem lite blommor! Nu har dessa slagit ut - vackert va?


Ah, vad skönt det var med ett bad! Normalt sätt så brukar jag nästintill hata att bada, förutom ungefär en gång om året, vilket tydligen var idag. Massa ljus tända, badskum och härliga dofter. Mitt hår doftar superfräscht nu! Det har fått självtorka lite, men nu ska jag föna det så det inte blir hej-kom-och-hjälp-mig imorgon. 

Alldeles snart ska jag ha en pluggtimme och bara göra massa bra saker. Lyxar till det med lite Lindt och Anton Berg choklad och en kopp te. Nu jäklar! Planering hösten 2008 - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0