Jag vill vara i New York...

Publicerat klockan: 21:37:22 den 2008-09-11

Jag är lite avundsjuk på en supersnygg Elin Kling som är på modeveckan i New York! Kolla denna outfit! Helt sjukt snyggt!
I och för sig har jag haft världens bästa dag idag, men jag skulle så gärna vilja... eller, jag kommer göra det ngon gång i mitt liv! No hurry!

Nu skriver jag fem saker som gjort mig glad idag:
* jag har världens bästa Daddy
* var supersnäll mot en sjuk Jennifer
* jag gjorde så bra ifrån mig på experiment projektet på teatern idag!
* jag lever ett helt underbart liv
* livet har bara börjat, jag kan göra precis vad jag vill och bli precis vad jag vill bara jag fortsätter tro på mig själv!

Nu ska jag ta det lite lugnt, den stund som är kvar av kvällen! God natt! Vi hörs imorgon på förmiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0