Sovmorgon!

Publicerat klockan: 10:02:36 den 2008-10-15

God morgon!
Idag har jag en sån där underbar sovmorgon som händer eftersom läraren råkat dubbelboka sig! Visst att jag vill ha naturkunskap, det är ett superkul ämne och en kanonlärare, men iblanfd är det helt enkelt skönt med lite sovmorgon! Har nästan sovit i 10 timmar, den ni!

Idag packar jag träningsväskan och åker direkt till ett yoga-pass på Sats efter skolan. Ska bli skönt! Hann ju inte med någon träning överhuvudtaget förra veckan, så nu är det garanterat efterlängtat! Kommer hinna springa lite olika ärenden på stan också, passar mig helt pefekt! Hörs senare! Ta hand om er!


Häftig, spontan outfit, Katie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0