Jag slogs av en tanke

Publicerat klockan: 11:20:06 den 2008-10-18
God morgon alla underbara läsare!
Idag ställde jag in pilatesträningen och tog en ordentlig sovmorgon. Det behövdes verkligen. Har inte fått i mig så mycket sömn på senaste tiden, så idag passade jag på att verkligen få sova ut. 

Slogs av en tanke nyss: jag åker till London om tre dagar!!! Helt fantastiskt! Inte nog med att jag får komma bort lite, byta miljö och människor; jag har dessutom ett utökat höstlov! Hur härligt låter inte det?!
Shopping, nya vänner, gamla vänner, god mat, underbart sällskap, nya miljöer, engelska språket, annorlunda skolsystem, Waterstones, Oxford Street, vara ledig... hur härligt låter inte det liksom?!
Under dagarna Jennifer och jag är borta kommer lärarna förmodligen dela ut ett och annat i arbetsväg. Innan vi åker ska jag därför ta reda på exakt vad det är, så man kan göra det på höstlovet och slipper ligga efter när skolan börjar igen. Smart va?!


Snart, Jennifer, snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0