Mina shoppingfynd!

Publicerat klockan: 14:07:07 den 2008-11-09
Nu tänker jag uppdatera i bakvänd ordning jämtemot vad jag planerade från början. Laptopen har nämligen varit jätteelak mot mig. Tänker inte gå in på vidare detaljer, det är bara onödigt att slösa mer energi på negativism än vad som är nödvändigt!

För att göra en lång historia kort: vår weekend på kryssningsfartyget var helt fenomentat underbart bra! Massa bilder kommer senare, ska snart iväg igen! Under tiden ska ni få gotta er i mina shoppingfynd! Så glad för allting! Haha, hur många vänner sitter helt seriöst mitt i natten och arrangerar saker och ting de kört för att kunna ta kort och sedan lägga upp dem på respektive bloggar? Jo, Matilda och Julia!


Godis, godis, godis och åter godis! Märks det att choklad är favoriten?



Chanel rouge
Chanel lipgloss
Biotherm deodorant
Versace: Bringt Crystal (parfym)




MariMekko inspirerad klänning! MariMekko uttalas förresten "Marii Mäcko" med mellanrum mellan för och efternamn, inte "MariMäcko" som jag alltid sagt. Matilda och jag tjuvlyssnade nämnligen på två snofsiga äldre damer som pratade finska...



Ytterligare en klänning från en fin finsk butik som lade köpen i supersnygga och lyxiga påsar!



Och sist men inte minst: ett par sparkling partyearrings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0