Rätt inställning är allt som krävs för att lyckas!

Publicerat klockan: 17:13:47 den 2008-11-11




Hej alla glada!
Idag har jag haft en riktigt bra dag! Möte, projektarbete, svenska b och engelska c stod på schemat. Postcolonial provet i engelska skrev jag även idag, som var ganska tufft men kul! Jag kände mig nämligen väl förberedd! Tur att jag pluggade!

Under eftermiddagen hade jag tillsammans med min mentor utvecklingssamtal. Jag tog upp en hel del intressanta frågor och fick bra svar. Det mesta ser som vanligt bra ut. En lärare ska jag dock gå och prata med, så det inte uppstår några missförstånd. Kommer att avklaras i veckan!



I övrigt ska jag spendera resten av kvällen med att plugga. Känner mig väldigt pepp på det just nu! Har detta att klara av idag:

* Realistromansessä till Svenska B kursen - antingen kommer jag diskutera romanens tendens eller kvinnoskildringen. Ska bli riktigt intressant att sätta sig in i!
* PowerPointpresentation till Svenska C - jag ska hålla ett föredrag om att jobba som Nanny. Spännande!
* Läsa läxan i Naturkunskap A

Om jag får tid över ska jag sitta och skriva rent alla anteckningar jag tagit under höstens lektioner i Religionskunskap, så jag rockar på kommande prov! 
Herregud, vad jag känner mig peppad på skolarbeten just nu! Rätt inställning är allt som krävs för att lyckas! 

Ha en underbart trevlig kväll allihopa! Pröva ge en supersnäll kommentar till någon du tycker om; jag lovar, både du och personen i fråga kommer bli gladare!

Kommentarer
Postat av: puffie

Love you, du har så rätt så ::D ::D



xXxxxx

2008-11-11 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0