Hon förstår när allt är kaos!

Publicerat klockan: 17:16:05 den 2008-11-12
Imorse försökte jag ladda upp denna bild som ett fint litet god morgon till er, men så klart ska alla tekniska prylar alltid stula med mig, plus att jag hade superduperbråttom till bussen, så jag kunde lägga ner så mycket tid på det - så här kommer den! Haft en bra dag i skolan, verligen! Läraren som jag har i svenska c, som jag mailade till igår, mailade supersnällt tillbaka, och idag när jag pratade med henne löste vi allting PLUS att hon tyckte att min kjol (se bild) var riktigt fin! Huh, vad skönt att få lite pepp från från en lärares sida, det var verkligen vad jag behövde i stunden! Jättebra med en ung lärare som vet vad TV-serien Vänner är och tycker att Benke i Bounce är "rätt fin"! En sådan som förstår när allt är kaos. Tusen tack E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0