Gissa vart jag pluggar nu!

Publicerat klockan: 14:18:36 den 2008-11-10

Lillebror och jag.




Hej hej! Nu sitter jag i Stadsbiblioteket och ska spendera de närmaste timmarna här till att plugga. Mycket att göra, och just nu har jag en persiod då det fungerar bäst för mig att plugga på bortaplan. Stadbiblioteket är därför det bästa alternativet för mig. Nära från skolan och inte galet hög ljudvolym; precis vad jag behöver.

Det snurrar nästan ännu värre i kroppen idag, än vad det gjorde igår. Dessutom känner jag mig lite smått febrig och skakig, men jag tror det främst beror på att jag knappt sovit någonting de senaste fyra dygnen. När arbetena är avklarade här kan jag åka hem och ta det lugnt och äta lite choklad och middag. Men först: plugga! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0