Finallyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!

Publicerat klockan: 22:29:16 den 2008-11-05




Tjohooooooo!
Äntligen har jag min underbara älskade laptop i knät! Äntligen! Kan ni förstå?! Jag har äntligen fått min dator, efter mycket om och men. Wiho, jag är så lycklig!!! Fixade lite bildbevis via webbcameran. Inte världens kanonbild, trött efter yogaträning andra dagen i rad (inte att rekomendera) och efter många installationer. Men jag är så lycklig! Syns det?!

Dagen har varit helt sjukt hektiskt. Skola, power point presentationer, springa och hämta min älskade laptop, åka hem och lämna den och starta upp, springa direkt till yogan, komma hem klockan 20:00. Pust. Fixa med alla installationer, diskutera med Jennifer i telefon, och nu... nu sitter jag här. Vaknade jag inte alldeles nyvaken alldeles nyss? Ja, ja, imorgon är en ny dag. Efter diskussioner med Jennifer får vi se hur morgondagen tyr sig. Tills dess: take care och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0