Supertrött efter håll i gång hela dagen!

Publicerat klockan: 22:24:08 den 2008-05-30
Ah! Världens bästa dag! Jag är supertrött, har firat kusinen hela dagen med pompa och ståt! Söndagens planer ser ut att bli inställda, då blir det en perfekt sol-och blogg dag för min del!

Jag vill inte låta grumpy, men jag tror jag har tagit mig lite vatten över huvudet den senaste tiden. Jag pratar om bloggen. I snitt lägger jag upp minst fem långa inlägg per dag - och det funkar inte! Jag går fortfarande i skolan, jobbar, pluggar och försöker ha ett någolunda privatliv. Och det går inte riktigt ihop sig när jag lägger ner cirka tre timmar varje dag på  bara på bloggen. Men tro inte att www.juliaanna.blogg.se blir sämre för det! Jag måste bara lära mig att prioritera bättre! I sommar kommer det antagligen gå bättre eftersom jag inte har någon skola då. Suck. Jag börjar mer och mer önska att dygnet hade fler timmar och att människan inte behövde sova så mycket - då skulle jag kunna göra så mycket mer saker! Dessutom tror jag att när jag skaffat en egen laptop kommer saker och ting gå mycket fortare, blogga, lägga upp bilder, söka information... So, hang in there!

Ni är världens bästa läsare! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0