Sårskorpor

Publicerat klockan: 17:57:35 den 2008-05-07
Vilken dag! Jag är helt slut! Måste använda den sista extraenergin jag har kvar för att förbereda mig inför morgondagens nationella i matematik! Jag hoppas jag blir klar innan 12:00 med provet, eftersom man bör åka från skolan 12:00 för att hinna i tid till föreställningen- och bör ha lunchat innan! Ah! What to do?! Hur ska jag hinna?

Morgondagens schema:
8:00-12:00: Nationellt prov i matematik
13:00-15:30: Föreställning Grandavägen 7 på Turteatern, Kärrtorp

Idag har jag sett den sista föreställningen av Sårskorpor, ute på Turteatern! Helt otroligt! Jag är så imponerad! Det var tre skådespelare som verkligen lyfte upp hela pjäsen! Helt otroligt vad några 19-åringar kan åstakomma! Jag och Malin log hela vägen hem!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0