Kallt inne och varmt ute!

Publicerat klockan: 21:42:18 den 2008-05-09

Idag åkte jag hem direkt efter skolan och slängde i mig lite Cheerios och köttbullsmacka, för att sedan åka vidare till jobbet! Jag cyklade dit - såklart! Det var jobbigt kallt i butiken idag! Jag virade min cardigan om mig och blev riktigt kall om näsan!
Det var väldigt lugnt i butiken idag, så jag fick sluta tidigare, vilket var riktigt skönt! Det lustiga var att det var varmare när jag cyklade hem än när jag jobbade!

Har blivit erbjuden att gå på flera fester och studentskivor ikväll, men snällt tackat nej till allihopa. Jag har inte så många lediga kvällar nu för tiden, så när jag väl får det vill jag passa på att pusta ut lite hemma! Imorgon börjar jag dessutom jobba tidigt och då gäller det att vara pigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0