Min påhittiga lillebror

Publicerat klockan: 21:10:57 den 2008-05-04

Mitt rum är vårstädat! Det ser så himla fint ut och doftar gott! Jag älskar städade rum! Inte frenetiskt städat så att man knappt vågar gå på golvet för att man är rädd att man smutsar ner, utan lite lagom städat. Förstår ni vad jag menar?

Förmiddagen tillbringade jag med att plantera frön. Det gick riktigt bra, så nu håller vi tummarna för att det ploppar upp små knoppar genom jorden!

Jag och familjen åkte under eftermiddagen och kollade på ena brorsans som hade fotbollsmatch. Det var riktigt härligt att stå i solen medan hans lag vann överlägset.
När vi skulle åka iväg gick Jens ut och satte sig i bilen innan alla andra kom. Han tyckte att det blev lite tråkigt att vänta, så han vevade ner rutan och lutade sig ut genom fönstret och började stutsa med bollen på marken. Han är riktigt påhittig, min lillebror, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

svar: ja visst är det fint :) härligt fint! ha en trevlig kväll

2008-05-04 @ 21:20:25
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0