Shopping

Publicerat klockan: 22:41:51 den 2008-06-09
God kväll! Jag hann åka och shoppa lite idag. Lite smycken från Ur&Penn (som har superbra rea nu) och strandshorts/ hotpants från H&M! Bilder kommer självklart imorgon!

Imorgon blir en rolig dag! Först och främst ska jag komma ut på en morgonpromenad i mina nya rosa shorts och ipod fulladdad med massa bra musik! Jag ska även pröva, och förhoppningsvis köpa, ett par skor jag har beställt samt köpa på mig lite flip-flops. Ja, det är en hel del - enklast är om ni kollar in bloggen imorgon bitti också! Tack för idag!

Ps. Har hört mig för lite angående blondering. För min del kommer det kosta runt 800. Ganska mycket, men vad gör man inte för lite förändring? Jag förtsätter prisjakten imorgon! Kram!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja det är jättekul:D började ganska så nyss. ja! tror jag vet vilken klocka du menar, om du menar en sån verkligen jättestor. dom finns i "jet set" också fast mycket dyrare då. nu har vi rea i butiken också så då borde du passa på om du vill köpa klocka:D



ajjemen, dom känner jag absolut igen. har en kompis som också jobbar där! jobbar du i en butik i göteborg?



ja se den! den var bra. min favoritfilm är sound of music så musikaler är verkligen min grej:) oj... hmm vem var bäst. alla var bra! travolta var bra som kvinna:) tyckte alla var bra

2008-06-09 @ 23:51:13
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0