Har jag drabbats av försäljningssjukan?

Publicerat klockan: 12:39:13 den 2008-06-13
Idag gick jag upp tidigt för att hinna till min gamla högstadieskolas avslutning. Allt kändes jättebra, tills tio minuter innan jag och Lina skulle gå hemifrån. Då fick jag reda på att hon precis vaknat. But no worries, jag gick till skolan själv, pratade lite med mina gamla lärare och lyssnade på alla som upträdde och sjöng förfärligt! När Lina kom gick vi upp på enheten där de hade samling för niorna. Vilka nostalgikänslor man fick! Massa gamla minnen väcktes till liv. Ah.
Sedan blev Lina tvungen att springa igen för att hinna till jobbet, och jag stannade kvar. Tipsade de modemedvetna lärarna om att komma till min butik, Brothers & Sisters och shoppa lite. Jag gav E lite doftprover från vår Depå. Har jag drabbats av försäljningsjukan eller vad? Vad ska man säga? Jag älskar mitt jobb! Och det gick ju hem, han blev riktigt imponerad och lovade att komma föbi! Yey!

Ps. Bara positiv respons angående håret! I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0