Hallonrosa naglar på NH nails!

Publicerat klockan: 17:22:08 den 2008-06-16
Idag var jag alldeles för kallt klädd. Det blåste, klänningen flög upp hela tiden och skorna började skava efter några timmar. Därför sitter jag nu i bekväma trekvartsbyxor från England och tee från Nordiska Skolspelen - otroligt skönt ombyte!

Fixade ju som sagt naglarna idag. Jag var på NH nails, Brunnsgatan 21A. Jag är jättenöjd. Vivianne fixade och frixade med mina naglar, supergullig tjej! Själva nagellacket som hon applicerade kunde jag lika gärna gjort själv (jag tror till och med att jag har samma färg hemma) men själva förarbetet var enormt bra! På något sätt klippte hon bort en bit av nagelbanden (lugn, det gjorde inte ont!) och det blev bgara så himla fint! "Att rensa ogräs" som hon så fint kallade det! Jag är supernöjd! Lite synd bara, det kostar ju en förmögenhet. Kan inte några göra en USA-grej med en manikyr-pedikyr-salong för ett pris under 200-lappen? Jag lovar, de som startar ett sådant företag kommer ha superdupemycket kunder och tjäna fett med cash!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0