Uppslag 12-13 i DN idag

Publicerat klockan: 20:48:57 den 2008-07-07
Jag brukar verkligen inte gilla att sitta och läsa korsord. Speciellt inte DN:s, som är nästintill omöjlig att lösa. Men ikväll chockade jag mig själv genom att sitta med sida 12-13 i DN uppslagen och lösa både korsord och sommarpyssel. Än så länge har jag löst "Sökord" och "Barnkryss". Åh, vad skönt det känns när man får anstränga hjärnan lite, men inte för mycket. Jag menar att man till exempel sitter med ett korsord hur länge som helst, men kommer inte på någonting. För svåra korsord helt enkelt! Men nu klarade jag det (vi nämner inte att det var ett barnkorsord igen, eller hur?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0