Myskväll med Mami

Publicerat klockan: 23:19:04 den 2008-07-03
Vilken underbar kväll! En sån där kväll som man bara drömmer om. Det behövde jag verkligen efter all intensitivitet på jobbet senaste tiden. Usch, om det bara kunde sluta göra så fruktansvärt ont i käklederna! Om man bara kunde gråta bort det onda...
Mamma och jag har tittat på The Upside of Anger och ätit Ben&Jerry's-glass (denna gången blev det Fishy Food). "Åh, vad gott! Det är ju som godis!" sa Mami när jag tryckte in en skopa i munnen på henne. Japp, that's Ben&Jerry's! Riktigt härligt! Dock ägnade Mami halva filmen till att kommentera olika sekvenser. Varför gör han så? Nu kommer de bli tillsammans, eller hur? Nej, han blir tillsammans med en av döttrarna!  Så kan man ju inte göra! Det var väl dumt sagt? Eller hur, Julia?
Efter att ha uppmanat henne att vara tyst flera gånger röt jag "Nu får du faktiskt hålla truten mamma!". På ett bestämt med snällt sätt liksom. What the heck, det gick ju hem!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0