Trött efter håll-i-gång i tre dagar

Publicerat klockan: 15:43:50 den 2008-08-13
Hjälp, jag är så trött så jag skulle kunna somna direkt på tangentbordet! Måndag, tisdag och idag har varit helt kaotiska, hektiska men ändå så hysteriskt roliga! Jag har verkligen haft en super"helg"!
Det enda jag skulle vilja göra nu är att gå och lägga mig en stund och sen lägga upp massa härliga bilder från grillpartyt och allt annat, men ikväll jobbar jag, så både ni och jag får vänta på bilder tills runt nio ikväll!

Nu ska jag packa upp mina väskor, slänga smutsiga kläder i tvättkorgen och städa upp lite på rummet, innan jag får skjuts av Daddy till jobbet. Det brukar jag normalt inte få, men vi gjorde en kompromiss: han skjutsar mig till jobbet och jag cyklar hem hans nylagade cykel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0