Kräftskiva och jobb imorgon

Publicerat klockan: 22:25:38 den 2008-08-07
Här hemma har vi hunnit med en urmysig familjemiddag! Massa prat, god mat och trevligt sällskap - en helt vanlig torsdag!
Egentligen skulle det vara bra om jag gick och la mig tidigt idag, eftersom jag börjar jobba tidigt imorgon, men jag känner mig inte ett dugg trött, så vi får se hur det blir med den saken. I ärlighetens namn känner jag mig upprymd. Fråga mig inte varför, jag hittar själv inget svar.
Imorgon jobbar jag från öppning till stängning, så dagen kommer vara ruskigt lång. Dessutom ska jag direkt på kräftskiva efter jobbet, så dagen kommer minst sagt vara lång. Ska försöka ha lite kul under tiden också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0