Jag skänker också!

Publicerat klockan: 18:22:12 den 2008-08-26

Hemma och färdigtränad! Kusin Elisabet tar en dusch medan jag stillar bloggberoendet!
Det är tänkt att hon ska sova över. Till middag har vi kommit på världens godaste rätt - italiensk pizza med omelett som botten! Smart! Nyttigt och gott!
Vi köpte även naturgodis och massa nötter (cashew och pistage) som vi ska njuta av framför Mr & Mrs Smith ikväll. Underbart att ha Ellie här! Hon är lätt att sakna!

Anledningen till varför hon ska sova här, egentligen, beror på att när jag gjorde min årliga garderobsrensning la massa kläder som jag inte ville ha längre i stora påsar, som sedan ska ges bort till Läkarmissionen. Därför ska hon först få sig en kik och se om det är någonting hon kan hitta av intresse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0