Ärenden på stan

Publicerat klockan: 19:39:43 den 2008-08-17
Åkte ju som sagt lite tidigare för att fixa massa ärdenden på stan. Telefonen lämnades bland annat på lagning. Tills vidare har jag fått en lånetelefon. "Skitful, liten sak" talade jag om för killen som hjälpte mig. "Jag vet" svarade han.
Okej den är ful, men det finns en sak som är ofantligt mycket värre! Alla mina kontakter var sparade på telefonen och inte på telefonminnet, så när jag startade lånetelefonen fanns inga kontakter kvar! Det är helt absurt och hemskt! Nu till det värsta: en god vän från Paris kommer till mig imorgon och jag har inte kvar hans nummer! WHAT TO DO?!
Det visade sig att min lillebrors tränare kan ha numret, så imorgon följer jag med när han tränar så jag kan få tag i numret!  


Medlemskort och massa broshyrer!

Nu vidare till någonting positivt! Jag är äntligen medlem hos Sats! Känns helt underbart! Jag är verkligen totalt inställd på att träna så det ryker nu i höst! Lokalerna var riktigt fräscha, omklädningsummmet med... jag är jättenöjd!

Riktigt trött nu! Jobbet var riktigt... jobbigt. Nu måste jag kila - middag med familjen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0