Ångrar att jag inte köpte

Publicerat klockan: 11:53:14 den 2008-08-05

Hjälp, vad det regnade igår! Det öste verkligen ner hela dagen! Alla uppskattar väl inte regn, men jag vet en person som verkligen gör det. Min farfar; han är nog överlycklig över att hans växter får massa näring.

Kikade man runt på olika bloggar igår hittade man hejdundrandes många inlägg om vilka gummistövlar, regnanoraker och paraplyer man skulle ha. Jag kan hålla med, lite sug känner jag efter ett par ordenkliga gummistövlar och en söt regnjacka. Hittade i början av året en helt underbar regnkappa. Den var marinblå med vita, stora prickar, men jag köpte den inte. Dels för att den var onödigt dyr och inte röd. Nu ångrar jag lite att jag inte köpte den.
Well, well. Tills jag hittar den perfekta regnkappan och de perfekta gummistövlarna nöjer jag mig med mitt stora solgula paraply!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0