Att kunna bocka av!

Publicerat klockan: 22:49:23 den 2008-12-16


Samtal med kusin, Sophie Kinsella och Molly brevid mig - vilken hit!


Hello sweethearts!
Jobbet var riktigt kul ikväll! Jag hade en jättesöt kund som kom och och sa "Åh, dig vill jag ha hjälp av! Du var så snäll och duktig förra gången!". Hon gick därifrån med jeans, blusar och toppar. Åh, vad jag älskar mitt jobb! Det är verkligen hur man blir bemött som gör allt för mig! Vist låter det klyschigt, men hjälp vad sant det är!

Har hunnit slänga i mig lite middag och skriva ännu en skoluppift. Skönt att kunna bocka av ännu en grej! Imorgon kommer jag kunna bocka av:

  • Hålla tal i Svenska C. Jag ska prata om självkänsla!!!
  • Yoga på Sats. Längtar!
  • Springa lite ärenden. Bland annat lämna en faktura på Eastmans.
  • PLUGGA!

Nu ska jag fortsätta sluka En shopaholic säger ja av Sophie Kinsella! Den är ju bara så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0