Ett moget beslut

Publicerat klockan: 22:54:08 den 2012-03-26


Igår blev det våfflor till "middag" klockan halv 10 på kvällen. Eftersom jag är överkänslig mot laktos fick jag ont i magen av grädden och glassen, men det var det värt.

Jobbade hela dagen idag och mådde prima, men framåt eftermiddagen började jag känna mig riktigt hängig och febrig. Hur mycket det än gick emot mig, så tog jag det mogna beslutet att cancellera middagen med Ellen och hennes kollega Patrik. Ska jobba och träna en massa i veckan, då är det viktigt att vara på topp. Dock så är jag ganska så säker på att min dipp beror på att jag umgåtts med Ellen och duden i helgen; båda vandrande förkylningssmittobärare. Oh well, what the hell.

Har tagit det lugnt här hemma. Fixade lösenord för e-handel (äntligen!) och firade med att köpa lite träningsprodukter från www.fitnessguru.se. Ska vara riktigt bra har jag hört från säkra källor. Upp till bevis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0