LONDON-bilder

Publicerat klockan: 09:30:53 den 2012-02-18

 

image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description














image description
image description
image description
image descriptionimage description

I torsdags hade jag namnsdag. Farmor och farfar hade som vanligt koll på läget och grattade mig på Julia-dagen. Kärlek till mina fina farföräldrar. Jag måste bara flika in att de betyder hur mycket som helst för mig. Det är så synd att jag har ett sådant späckat schema, annars hade jag hälsat på dem och hittat på saker med dem ett stup i kvarten. Fina Sonja och Artur (eller ska vi säga Helge, farmor? Hehe.)

Hur som haver, farmor tyckte att det var dags att jag la upp lite bilder från London, hon ville veta och framför allt se hur jag haft det. Mamma med för den delen. Så farmis och mami, här har ni. Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0