Det kunde varit värre

Publicerat klockan: 19:33:57 den 2012-02-28

Den här dunderförkylningen måste verkligen gilla mig, den vill liksom inte släppa taget! Mår inte särskilt mycket bättre sen igår, kanske lite mindre feber. Vill bara bli frisk, träna, jobba och lattja runt med polarna! Typiskt att jag skulle opereras i denna tid, end up med världens mesigaste immunförsvar - när i stort sett hela Sveriges befolkning går omkring som vandrande baskilusker. Likt en tvättsvamp som suger åt sig vatten, drar jag till mig virus. Mumma! Eeh, not!

Som tur är har jag lite underhållning. På dagarna glor jag på nissarna på Upper East Side, på kvällarna snicksnackar jag med buddies i luren. Kunde ju varit värre om man säger så. Tydligen låter jag förjävlig...


Kommentarer
Postat av: Lindi

Hej, jag råkade komma in på din blog när jag sökte på vinterjackor. Ser att du har en skitsnygg Moncler täckjacka:) Har du kvar den och var har du hittat den? Det verkar ju vara svårt att hitta denna typ av särskilt lite fluffiga jackor nu.

2013-11-20 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0