Without hope, you're lost

Publicerat klockan: 18:49:02 den 2011-09-05



Gjorde en halsprovsodling i fredags. Detta skickades till labbet och idag ringde min läkare och berättade att jag minsann fått halsfluss - igen. Så nu blir det till att käka en ny medicin-kur och fortsätta vara världens tråkigaste människa.

Fick även remiss inskickad. Äntligen! Nu börjar det hända grejer som jag jobbat stenhårt för den senaste tiden.

Så när detta är över kan jag äntligen gå tillbaka till mitt liv på riktigt, och göra allt fullt ut. Fokusera stenhårt på nya jobbet, träning och vänner och alla andra roliga grejer som händer i höst! Yes yes, nu kör nu så det ryker! Puss!


Kommentarer
Postat av: Ida Vernersson

vad är remissen till? massa fika och fest när vi är friska sötnöt!

2011-09-06 @ 11:28:18
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0