Fredag, lördag ba

Publicerat klockan: 20:48:59 den 2011-09-18













Som sagt; harmoni och lycka. Jobbet är grymt, det känns verkligen kalasbra att vara där jag är, men det är såna extrema mängder ny info att hjärnan blir alldeles mosig efter en intentiv vecka, så helgen brukar vara efterlängtad.

Fredag kväll: Jen och jag delade på en flaska vitt, käkade middag hemma hos mig och moffade i oss massor med godis och glass. Snackade nonstop. Varvade mellan personligheterna tant Jules och tant Jen / Soktrates och Aristoteles.

Lördag: Långfrukost. Senare rullade bilen till Djursholm (som för övrigt numera går under namnet "Animal Island"). Take away från Gateu. Sitta i solen, blickarna riktade mot vattnet. Långpromenad. Sitta på kanten på en brygga och låta solen värma ansiktet.

Middag hos Sigge med Jen och Lollo. Tacos, jag mixade ihop universums godaste guacamole. Rödtjut och diskussioner från allt mellan himmel och jord, städare och ätstörningar. Kom hem på natten och glodde lite på Avatar med brorsorna. Fick minsann en ordentlig utmaning när frågan "Hur kan människorna vara i samma värld som avatarerna?" dök upp.

In harmony med allt, och det känns fint. Riktigt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0