Miss Stonecold Heart...

Publicerat klockan: 20:58:02 den 2011-09-18


Vet ni hur mycket jag uppskattar att få vakna av mig själv, ta en dusch och sen njuta av en långfrukost? Det hemliga grötreceptet, äggmacka och juice. Läsa lite morgontidning... Två dagar på raken dessutom - inte illa!

Söndagen har spenderats på Östermalms IP. Brorsan hade match, och innan den drog igång tvingade jag med mor och far till Café Saturnus. Kände att jag var tvungen att skryta lite om deras enorma kanelbullar (större än en hand/ som tre normalstora bullar i en). Svepte en laktosfri cappucino på vägen tillbaka och kikade sedan på matchen.

Hämtade sedan min cykel som stått parkerad vid ett annat hus i två månander (jag har helt enkelt inte hunnit hämta den). Tuff tillbakaväg, cykelpump hade varit smidigt att ta med. Men, man kan inte tänka på allt. Fick ett litet ryck när jag kom hem. Klippte och krattade gräsmattan, rengjorde badrummet och satte igång diskmaskin nummer två för dagen.

Har avnjutit en grym middag och fixat naglarna. Miss Stonecold Heart från London täcker numera naglarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0