En thai till och KAOS

Publicerat klockan: 07:50:55 den 2011-09-28







Mitt nya motto som jag går runt och tjatar hål i huvudet på folk med är "Jag älskar att fira på vardagar! Varför ska man bara få ha kul på helger för?"

Så vi hade kul. På en tisdag. Direkt efter jobbet samlades Alexandra, Ida, Ellen, Rickard, Jenny och jag på restaurang En Thai Till och käkade god middag som jag verkligen kan rekomendera. Efterrätt blev Big Bens premiärkväll av KAOS; som improvisationsteater goes stand up. Skrattkvällen var ett faktum! Otroligt skickliga improvisatörer. Jag har ju själv gått teaterlinjen, så många av momenten kände jag verkligen igen, och jag vet hur svårt det är, men det lyckades inte bara med det, utan även att vara roliga! Tummen upp alltså!

En Thai Till ligger på Folkkungagatan, likaså Big Ben. KAOS-kvällar kommer tydligen vara varje tisdag klockan 8-10pm. Ta er dit om ni får chansen. På en tisdag. Mer vardagsglädje till folket!

Och ja, ska kanske tillägga det att på Big Ben så joinade Elin och Amanda, Louise + pojkvän + vän (det står helt still i skallen så här på morgonkvisten, överseende skulle uppskattas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0