Up, up and away

Publicerat klockan: 11:40:43 den 2011-11-27


Worry less Smile more Accept critisism Take responsibility Listen & love Don't hate Embrace change Feel good anyway

Jag har varit helt mentalt utmattad hela veckan på grund av olika saker som hänt. Slut som människa, vill bara sova mig igenom allt. Men sova kan jag göra från och med den 9 december och framåt. Då ska jag nämligen operera bort halsmandlarna och måste vara sjukskriven.

Skitskraj ska jag säga att jag är inför detta, så därför ska jag nu till Jenny för att boka en weekend away, helgen innan. Tajmingen kunde inte vara bättre. Får se vart vi hamnar, en sista minuten med min räka slår aldrig fel.

Dessutom åker jag till London i januari. Känner att jag varit borta från min vänner där och min favoritstad på tok för länge.

Kommentarer
Postat av: Ida

U go girl! Hitta inspiration o saker att se fram emot även i de tyngsta lägena :) stolt man blir

2011-11-27 @ 13:30:19
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0