Aura

Publicerat klockan: 19:45:21 den 2011-11-16


"Here is something you can do that is the one of the most powerful uses of the law of attraction. This exercise is thirty days of an avalanche of giving.

Every day for thirty consecutive days, give. Give joy, smiles, warm words, love, apprehiation, and compliments of everyone you meet, including strangers, friends, and family. Speak from your heart, giving your very best in you in every moment of your day, and make it you mission to make every single person's day better with kind thoughts and words.

As you give the best of you, you will be staggered by the speed that it comes back to you."

-Rhonda Byrne


I helgen kläckte min fina farfar ur sig att jag är en sån person som lyser upp det rum som jag träder in i. Så vill jag att det alltid ska vara. Det är självklart inte alltid fallet, men det är mitt mål, något jag har att sträva mot. Oftast och nästan alltid så skiter jag fullständigt i vad folk anser om mig, men just på den här punkten är jag villig att tycka annat. När jag går in i ett rum vill jag att följande ord ska poppa upp i folk huvuden; smart, intelligent, positiv, bubbly, givmild och trevlig. Ni vet, en sån person som man vill umgås med, som man mår bra av att vara med, någon som ger en en energiboost.

Testa slänga ur er några extra fina kommentarer till så många som möjligt en dag. Kom igen, det är inte så svårt. Har du någon i din närhet just precis nu? Där har du din första försökskanin!

Rock on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0