Inspire me - här och där

Publicerat klockan: 11:20:02 den 2011-05-05


Jag har sagt det förut och det tåls att säga det igen: Isabella Löwengrip är en riktig inspirationsbomb! Nu för tiden när jag klickar mig in på hennes blogg brukar jag inte bli irriterad som jag kunde bli förut. Bilderna, sättet hon skriver på, vad hon gör, vilka företag hon driver, att hon har ett stört fin egen lägenhet som hon köpt för egna slantar, klädstilen, att hon är så ambitiös. För mig är hon en inspirerande buisnesskvinna att se upp till. Och att hon dessutom är lika gammal som mig får mig bara att tänka att "jag kan också!"

Jag sitter inte och påstår att hon är en perfekt människa som jag vill apa efter och delar alla hennes åsikter, men vet ni vad? Jag hämtar inspiration från så många olika människor och situationer att det nästan är lite löjligt. En text hit, en egenskap dit, bilden här och företaget där. Småsaker som peppar mig och får mig att blicka uppåt och stive for... well, mina drömmar och mål. Helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0